HEJ :D

min lillebror är sämst! :)

kevin(lillebror);
"mamma, mamma, mamma, mammi, mammi, mammi, ma, ma, ma, ma! .." (han fortsatte så flera ggr)
syster, jag och min andra lillebror thomas;
"håll käften då!"
kevin fortsätter..

en liten stund senare
kevin håller fortfarande på.
mamma;
"HÅLL TYST!"
kevin;
"HEEJ! :DD" - skrattar skitmycket åt sitt egna skämt.
catta
knäcker sig också.. x)

så dålig (:

iaf jag hann göra lite HKläxa, men behöver lite hjälp ^^ ska nog fråga patricia på måndag. <3
jag pluggade inte på spanskan, jag orkade helt enkelt inte. det får bliva imorgon eller nåt.
så jag satte mig vid syrrans dator och satte på sims 2 8D haha jag var tvungen att testa på "the sims 2 - lägenhet" ju! :D
skitkul och jag spelar fortfarande :)
ska bara duscha först sen blir det lite mer spel innan det bliver sängen (: <3
godnatt&baybay! :*

Kommentarer
Postat av: C

hahahahahahaha madda, madda, madda, maddis, maddis ,maddis, madda, madda, madda, maddis, maddis, maddis..... hahahahhaha

2008-09-13 @ 22:28:59
Postat av: Rl

ooh måste ha det ju! är det inte den amn kan bli häxa på``??:D:D:

2008-09-14 @ 11:29:28
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha så dålig catta >.< :D



aa de kan man :DD köp de vettja :)

2008-09-14 @ 11:36:47

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0