Huvudvärk.

Haop. Idag sitter man med huvudvärk. Toppen! 
Tagit en tablett. Vi får se om jag mår bättre senare. 
Var och handlade innan med Catta. 
Vaknade vid 11 tiden. 
Vi har pratat med mor och bror i telefon. Dem har ätit en massa gott i VN. 
Fuskigt. Men, men. 
Imorgon är det söndag. 
Sedan kommer måndag! Yes! Hihi. 

Jag har inga planer för idag, Catta ska baka. Och laga god middag, hihi. 

Känner mig trött. Hm... 
Men det är vackert väder. Innan vart det 14 grader celcius minsann! 

Eftersom jag känner mig så dålig, bjuder jag på en bild på snyggRob :*
 


Kommentarer
Postat av: Josefina

mm rob!!

2009-04-11 @ 17:26:58
URL: http://josefinastee.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0