"I was born to tell you I love you."

Your call - Secondhand Serenade. Dagens låt :*

Anyway.
CSI var ganska tråkig idag, jämfört med Chuck.
Ska alldeles strax gå och lägga mig.
Känner att mina ögon sviker mig när som helst nu.

Imorgon är det sista dagen på lovet, då ska jag antagligen ut och köra med Hanna och Therese. Vi har dock inte bestämt tid än. Hehe. Lyckat, jag vet.
Senare vid halv sju tiden blir det off till orkestern. Suck. På en studiedag... Surt, men ja.

Sedan blir det skola igen.
Hm... Vi har engelskaglosor och jag fick aldrig med boken hem i fredags, p.g.a att min kära mor tog med sig mina nyklar av misstag på morgonen. Jaja. Jag måste till skolan lite tidigare.
Jag längtar inte. Det känns inte bra med skola atm.
Lite längre påsklov vill jag allt ha!
Visst håller ni med mig?
Fast man vill ju träffa vännerna och så, men onsdagsförmiddagar... Njae, jag är inte så förtjust i dem, tyvärr.

Ni får ha det gott!
God natt.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0