Måndag - tröttsam lång dag.

Måndagar är S.E.G.A.! 
På SOn efter lunch ville vi sitta ute och jobba, eftersom det var så vackert väder. Nej då, det fick man minsann inte. 
I alla fall. Vi fick tillbaka proven, som i och för sig var ganska lätta. Jag har höjt mig i två SO ämnen. MVG i samhällskunskap tror jag att det blir till slut betyg! 

Vi (jag och P) skulle ha haft egen idrottslektion idag, men Gunnar hade glömt det. Det blev alltså inte av. Suck. 
Vi spelade brännboll och ja, mitt lag förlorade. Inte så förvånad. Huvudvärk. FY! 

Blabla, inget speciellt. 
Imorgon ska vi ha idrottslektionen i stället. *Andas in och ut* Jag hatar att stå inför klassen. Förhoppningsvis kommer inte så många... 

Nu måste jag fixa klart allting. 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0