P-Å-S-K-L-O-V-!

Den här datorn är helt s.j.u.k. 
Jag kan inte ladda upp en bild. 

DET ÄR PÅSKLOV! 
Fy vad skönt! 
En hel veckas lov + 2 dagar extra. Det är gött. 

Dagen har varit, öh, seg. 
SOprovet gick helt okej. Bra faktiskt. Jag tror det i alla fall. 
Vi håller på med astronomi på fysiken. YES! Äntligen något intressantare. 

Jag var kvar på skolan efter att vi hade slutat. Var med Hanna, Tess och Jimmy. 
Vi var ute i solen (H) Härligt, härligt. Klättrade i träd minsann! 
Sedan passade vi på och fylla på vätskeförrådet med läsk. 

Jag stack hem. Käkade. Sitter här. Haha. 
Inga planer alls! Vi får se vad som händer på lovet. 
1. Ska antagligen vara med Flabbis. (Yey!) 
2. Kanske träffa Björn (: 
3. SOVA! 
4. Hanna, Tess och jag planerar att köra lite med mopparna 8D (Ingen aning om de var seriösa, men jag är i alla fall med på det!) 

Sen vet jag inget mera. 
Ha det! 

p.s. På våra klasströjor står det så här: 
Fram: 
"TEORI ÄR NÄR MAN VET ALLTING 
MEN INGENTING FUNGERAR 
PRAKTIK ÄR NÄR ALLTING FUNGERAR 
MEN INGEN VET VARFÖR 
I VÅR KLASS VAR TEORI OCH 
PRAKTIK FÖRENADE 
INGENTIN FUNGERADE OCH 
INGEN VISSTE VARFÖR" 
Bak: 
(Toarulle) 
"NU STICKER ELITEN 
*NAMN* 
KVAR BLIR SKITEN" 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0