Soligt. Underbart. Blåsigt. Mindre underbart.

Yeeeeelllow! 
Förlåt. Kände för att säga så. Heheh... 

Idag är det en bättre dag. Det är inte så mycket som känns fel idag. Dels för att det är så himla skönt väder (inte för att det inte var det igår) men det känns en aning skönare idag. Dels för att min mor och mina småbröder kommer hem imorgon, ah vad jag har saknat dem! Helt galet. (Ett plus i kanten är att de kommer hem med mina klänningar...) 
Hihi längtar. 
Skolan gick relativt snabbt. Fysik. SO. Matte. Lunch. 
Jag åt i skolan idag, korv med stekta potatisar. Smakade helt okej. 
Jag var kvar en stund med Hanna & co. Trevligt. De sista minuterna var vi ute. Klättrade i träd och fäktades med grenar igen. Till slut var jag tvungen att gå hem. Fiolen ni vet. 

Jag cyklade dit. Knappt någon motvind. Tur det. ~300-400 m ifrån musikskolan tappar cykeln kedjan. Jag fixade inte kedjan utan gick den sista biten. Spelandet gick skit helt enkelt. Jag hade inte spelat på låten jag fick i läxa. Men hon behövde inte förvänta sig det. Det var ju lov?! :) 
Jag fixade kedjan lätt som en plätt och cyklade hemåt i motvind. Puh! Men gissa vad som händer ~300 m hemifrån?! Jo, tappar kedjan igen! Gick inte fixa på vägen så jag gick hem. Eller åkte ner för nerförsbacken en bit. Det gick inget vidare. Gick hem och fixade den. Done! 

Annars har dagen varit fin. 

Imorgon kommer ju min mor och mina bröder hem, så jag ska baka/hjälpa till och baka muffins till dem. Vi ska gå och handla snart. När jag är klar. Muffins är gott och så ska vi prova på göra det med sån "glasyr", en sådan krämig ni vet. Som på TV. Det har jag alltid velat prova, hehe. 

Det var cirkus 2 månader sen jag gjorde en dagens lista, så vi får avsluta med en! 
dagens lista;
Dagens humör: Relativt glad, lite trött. 
Dagens väder: Solsken med lätta nordöstliga vindar. (Haha, nej. Blåsigt bara)
Dagens frisyr: Nersläppt med lockade toppar. 
Dagens klädsel: Klasströja, Hello Kitty T-Shrit, leggings, shorts + skor. 
Dagens smycken: Klocka + bästisarmband. 
Dagens planer: Baka, städa, tvätta, diska, softa. 
Dagens materiella vill ha: Längre lov. 
Dagens längtan: Imorgon! :D 
Dagens fundering: Ingen. 
Dagens beroende: Tuggummi. 
Dagens tråkigaste: Eh SO:n skulle jag nog tro. 
Dagens tidning: Ingen. 
Dagens låt: Plain White T's - Hate (I really don't like you) / Down goes another one - McFly. 
Dagens tv-serie: Ingen. 
Dagens naglar: Begie (?) ungefär.  
Dagens hemsida: http://www.blogg.se (kommer inte på någon.)
Dagens mat: Korv/sallad. 
Dagens borde: Softa. 
Dagens roligaste: Hanna. 
Dagens personer: Hanna och Björn. 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0