Trött. Som attan!

Hejsvejs. 
En snabbis nu. Jag ska hjälpa Catta med städningen, göra matteläxan vi fick, slänga sopor, duscha fågeln, ungefär. 

Skolan var väl sisådär kul. Vi städade hela förmiddagen. D.v.s skrubba väggar i en hel korridor. Ush. 
Inte så kul när man var i en grupp på 6 personer varvav 3 st av dem var lata och klagade en aning. Men de höll käften till slut :D 
Sen hade vi svenska. Gjorde inte så mycket. Läste igenom grammatiksaken. 
Ganska "soft" dag. Haha. 
Fast något känns fel. Jag har en sådan konstig känsla i magen.
Gotta go! 


Kommentarer
Postat av: flabbis

ngt känns fel?;/

2009-04-17 @ 13:39:16
Postat av: madda.

ja :/ igår kändes det inget bra alls. jag kände mig nere och deppig. det visste jag om, men jag visste inte varför. det var helt sjukt.

men nu är jag glad igen! :D

2009-04-17 @ 14:25:05
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0