Första dagen.

Just nu vill jag till skolan! Det gick super!
Vi var på upprop, där rektorn inte kunde uttala mitt efternamn.
Jag satt där och flinade lite smått för mig själv. Det måste ha sett dumt ut.
Haha! Vi gick till klassrummet och fick papper och information.
Lärarna kom in och presenterade sig själva med en varsin personlig sak.
Lite trevligt.

Vi ska i alla fall baka tårta imorgon och kommer att ha en 'tårttävling' + en annan sak.
Sen minns jag inte mer, vi slutar i alla fall 14.30 imorgon.

Idag slutade vi efter lunch. Lite innan tolv tror jag.
Gamla klasskompisar och folk från Vallås gick runt med vänner och klasser.
Vår gamla SYO hade börjat på Kattegatt, dock kommer hon inte att vara vår SYO.
Too bad. Hon är så trevlig hon!

Schemat är ändrat lite granna. Vi slutar senare på måndagar och torsdagar.
Tisdagar har vi sovmorgon för att de flyttade svenska lektionen till på torsdag eftermiddag.
Sen vet jag inte om det kommer fler ändringar, det är bara att vänta och se!

Klassen verkar helt ok, tjejerna verkar lite 'gruppaktiga' av sig.
Hoppas att det ändras. Än så länge 'känner' jag bara Moa och Niels.

Jaha, men dagen gick bra. Speciellt när man känner lite folk.
Jag var nervös. Jag kände det när jag kom, men lugnade ner mig med lite McFly.

Ni andra som har börjat, hoppas att allt har gått bra! Och lycka till, till er andra som börjar senare!


Kommentarer
Postat av: Klara

låter som en trevlig dag :D



jag börjar imorgon, och jag har inte en aning om vad det kommer gå för folk i min klass...

men det ska nog gå bra :D

2009-08-19 @ 13:36:33
URL: http://klaradahlgren.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

söt blogg :D

2009-08-19 @ 14:43:45
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: amanda

det är alltid grupper bland tjejer, men dom brukar ju splittra upp sig efter ett tag

2009-08-19 @ 15:11:51
URL: http://amandaengland.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0