Schemat.


Klicka på bilden!

Vårt preliminära schema.

Vilken klass ska du börja i: NV1B!
Vad heter din skola: Kattegattgymnasiet.
Vilket datum börjar din skola: 19 augusti.
Längtar du: Nu gör jag det!
Har sommarlovet gått snabbt tycker du: Ovanligt snabbt faktiskt.
Vad har du gjort på ditt sommarlov: Varit i Vietnam och annat.
Har du hunnit med mycket tycker du: Nej, faktiskt inte.
Ska du börja i en ny klass nu: Yes!
Isåfall, kommer du sakna din gamla klass: Ja.
Gillar du din nuvarande klass: Jag känner bara Niels. Men den ser helt ok ut.
Gillar du alla i din klass: Ovan.
Varför tycker du så: Därför jag tycker så.
Vilka brukar du umgås med: I klassen? Umgås och umgås, men jag känner Niels.
Vad brukar ni göra på rasterna: Inte vet jag.
Har du kramat alla i din klass: Nej, haha!
Gillar du din mentor: Hon verkar trevlig.
Gillar du dina andra lärare: Jag har inte riktigt träffat de.
Vilken är din favorit: Har inte träffat de än.
Gillar du dina betyg: De jag gick ut med i nian var toppen! Nu har jag inga.

Kommentarer
Postat av: rebeccaL

jag vill ha ditt schema! x) fast mitt är ganska okej det med, men ändå kolla bara fredagen! jagska gå till 16.00 på fredag ...blä.. x) men måndagen går jag bara till elva något-efter xD



sv; har har inte träffat någon i min klass ännu, men det är nog helt okej xD

2009-08-18 @ 16:35:10
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: marigona

hahah gud nej! jag skulle aldrig släppt taget om Jake då ;) Taylor är ju hur het som helst, för såg jag han som en liten pojke men nu ser jag han som en man haha ;)

2009-08-18 @ 18:20:29
URL: http://twilightobsession.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Sv: inte mycket jag heller:P Börjar på torsdag så:)

Ha en bra kväll

KRAM

2009-08-18 @ 19:09:33
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0