Gårdagen, 2/8.

Jag är tillbaka i bloggen!
Jag tror att jag svarade på de flesta kommentarerna jag fick.
Nej, vänta! Jag kom på att jag glömde den viktigaste. Den tar jag senare.

Som sagt, Marinfestivalen igår.
Det var härligt väder, nästan hela dagen.
Varmt och soligt, kanske lite moln då och då.
Men till slut var regnet tvungen att falla ner någonstans.
Skeppen var fina och 'skepparaden' var tjusig.
Jag stod och fotade i regnet. Not good för kameran.
Men min syster ville ha bilder och jag hade ingen assistent som kunde stå och hålla i en paraply åt mig.

Planen var att jag skulle vara med mina vänner där, men blev lämnad vid scenen då jag ville vara kvar och fota och de ville bort därifrån. Så jag stod alldeles ensam där och diggade till E.M.D och resten av gänget + Svampbob! Hur awesome är inte det? Haha!
Men sedan fick jag ett samtal från vännerna, de bad om ursäkt för att de hade glömt bort mig. Härligt right?! Vänner som glömmer bort en, men det gjorde inget . För läs här:

Sedan träffade jag Danny i E.M.D. Därav min E.M.D-period nu. Hoho.
Fick hans autograf haha!
Han stod och log åt mig. (Jag kommer att leva på detta länge till!)
Trodde att jag skulle falla eller något. Skulle ha bett om ett foto tillsammans med honom. Menmen.
Nu ångrar jag mig som in i!
Seriöst! Jag skakade, blev väldigt knäsvag när han log mot mig. (Dumma, dumma Danny!)
Haha.
Stod och fotade slut på minneskortet på systemisen. Haha.
Så här var jag: Ställde mig på en sten, kind of och sträckte upp armarna med kameran *KLICK-KLICK-KLICK-KLICK-KLICK!* Haha. Insåg senare att minneskortet var nästan full.

Fick även Totte och Zillahs autografer, haha.
Cool-jag-är!

Men, där har ni min gårdag!

Idag då.
Idag har det bara regnat och regnat. Och åskat lite granna.
Mhm, vi var och fikade hos mormor Siv. Trevlans!
Kaffe utan socker och mjölk, nja. Inte jag, men det gick och dricka.
Haha. Syster och bror (Kevin) fick läsk.
Sedan åt vi kakor! Jag gillar banankakan bäst! Men den var god. Haha.
Kakkalas kind of. Mhm.
Gästerna var ju vi (mor, 2 yngsta bröder, syster, jag) och så var Manfred och Wera där.
En liten pratstund. Minnen och sådant. Haha.
Sedan for vi hem. Och jag sitter alltså nu vid datorn.
Finns inte mycket att göra, Liam sover så lägenheten är ganska tyst.
Förutom att mor är nere i köket och fixar stuff.

Och där har ni halva min dag!


Sommarlovet har försvunnit. Snart är det skola!

Kanske bjuder jag på bilder från festivalen!
Jag säger bara kanske.

Alltså: inlägget var om idag och igår.
Visst verkar jag har haft två fina dagar?

Kommentarer
Postat av: Madde

Fin blogg, spana gärna in min med ett fräscht inlägg på mina nya klackar ;)

2009-08-03 @ 16:49:48
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Cajsa

det är väla så där...mycket som händer i skallen och lite runt om kring mig.. :P

2009-08-03 @ 17:01:56
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0