Team Jacob? Team Edward?

Jag bär stolt mina t-shirts!
De med tryck, McFly/Team Jacob/Team Edward.
Jag är bär de och skiter fullständigt i om folk retar mig.
No life-ers.

Det står så här på mina T's (Ni behöver ej läsa detta):
På vänstra armen, på båda t-shirts-en, står det "the twilight saga".
Under 'Edward'bilden står det "Hi. The voices in my head just told me to come talk to you."
Under 'Rob'bilden står det "If I could dream at all, it would be about you."
Det står "Edward Cullen" och "Jacob Black" på baksidan av t-shirts-en.
Under 'Jacob'bilden står det "Does my being half-naked bother you?" (No, not at all!)
Under 'Taylor'bilden står det "You know what they say, right?"
"Once you go Black, you never go back."
Och Team Edward tröjan är skriven med Edwards skrivstil.
Team Jacob tröjan är skriven med Jacobs skrivstil.


Mina T's Catta designade och gjorde åt mig innan vi åkte till Vietnam.

Kommentarer
Postat av: Rebeccal

Vad fina! ;D

2009-08-09 @ 18:41:59

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0