145

bloglovin' funkar inte... surt. 
jag har suttit och skrivit lite på "Twilight" som ska upp på väggen senare :d snart klar. sista t:et kvar :)) det går inte att ladda upp bilder på iMacen så håll koll på min bdb. kanske ladda upp bilden där senare om det inte funkar här. (mccullen @ bdb.) 
jag börjar bli trött nu. men ska bara få klart t:et :D haha. 
Jag läntar tills New Moon filmen kommer ut! måste få se. bäst för dem att inte ta bort för många scener! annars blir jag nog lite sur :P haha. 
"Så länge vi båda andas" kommer ut snart. På Danny Jones födelsedag, samma dag som jag åker till Hemsedal. Åh! timing eller vad?! men jag hoppas att jag är en av vinnarna på http://www.twilightsweden.se/ , tävling #4. jag vill, hihi. men jag har aldrig sådan tur ._.  håller tummarna i alla fall! 
för er som gillar lite pop ("Jesse McCartney musik") kan jag tipsa om David Archuletas nya skiva, David Archuleta, finns faktiskt bra låtar enligt mig där. Lite hejhå glada låtar, typiska "lovesongs" för er som gillar sånt. 
Annars finns det ju även McFLY! Ge dem en chans! Speciellt dem nya låtarna, superduper bra! haha. superduper... jag kom inte på något bättre. 
här en av mina favoriter: 
down goes another one - mcfly 
http://www.youtube.com/watch?v=yU-FsFoRXkw&feature=related 
enjoy!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0