csi ny

hej!
nu sitter jag och halvtittar på CSI NY.
um.. ganska bra del, dock inte lika bra som vissa andra.
menmen.
SOarbetet är halvklart. nästan klart. jag satsar på ett MVG och det ska jag minsann få!
annars har dagen varit ok.
moppen är inte klar än så jag får cykla till orkestern imorgon.
men det blir fint.
jag har beställt J 14 tidningen. slösar bort pengar pff. jag är onödig.
såg ni melodifestivalen? det sög. haha.
jaja. måns på lördag va? då ska jag se (;
imorgon har vi slöjd! jaaaa! jag skriker nästan av lycka.
haha. jag gör ju en "McFly-stol"
vi får hoppas att den blir bra.

hejdå!

Kommentarer
Postat av: rebeccaL

Ooh CSI är skit bra! :) btw har ni fått era skolträjor? :)

2009-02-11 @ 16:41:44
Postat av: madda.

ja! :d

nej :_o vi har inte ens beställt dem :S:S vår skola är seg, ni då? :)

2009-02-14 @ 11:30:55
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/
Postat av: rebeccaL

aa vi har beställt, men inte fått :(

2009-02-15 @ 14:58:35
Postat av: madda.

ah men det är bättre än att inte har gjort det iaf :/

2009-02-15 @ 19:41:55
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0