happy valentines day! <3

glad alla hjärtans dag mina vänner! 

fredagen den 13 igår då. 
lämnade in min SO uppsats. jag hoppas på det bästa nu. 
i torsdags fick vi reda på nationella provet svenska del A resultatet. jag vart väl ganska nöjd, inte helt. men ja, det fick duga, 8 av 10. hur gick det för er andra nior? 
sportlov nu då! göttans. längtat. 
det är mindre än en månad kvar till hemsedal nu. yey! 
idag fick jag godis och en mössa av min moder :) hihi. 
inte gjort mycket, jag har inget liv punkt com. 
har fått min J 14 tidning nu. har dock inte satt upp bilderna än.. 
har knappt någon plats. men det ska la gå och fixa. 
för övrigt har veckan varit relativt seg. 
måndagen var helt okej, tisdagen med. och onsdagen. 
sen har allt varit segt, hela veckan. 
gjorde ett fint alla hjärtans dag kort igår på SOn. 
kanske bjussar på en bild senare, vi får se. 
mina kläder kom i onsdags. fina va dem. 
någon klänning var inte som jag hade väntat mig, men det ska gå. 
haft på mig 2 av 4. 2 2 go. haha. kan nog bjussa en bild på en av dem. 
jaja. nu är jag seg som tusan. mhm.. 
jaha. ni får ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag! 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0