ny kategori.

Ny kategori ja! :d 
tänkte att det kunde vara passande. 
jag skriver inte så mycket om själva Twilight, men om jag länkar till någon video eller så :) 
jag ska även lägga till en McFly kategori och kanske musik KANSKE. vi får se. kanske inte är så nödvändigt men ändå :) 
jag har bytt färg och teckensnitt på själva det som jag skriver och så har jag bytt teckensnitt på rubriken :) det passade lite bättre tyckte jag :P haha. 
jag ska skriva "New Moon" nu, ni vet, håller ju på att skriva av. det ska upp på väggen, men jag måste bara hitta plats först xD 

Jackson Rathbone, snyggingen som spelar Jasper Hale i Twilight.
ja! det gick och ladda upp en bild :DD 
datorn är ju inte helt frisk ibland. men i alla fall. 
umhm... inga planer för idag förutom Melodifestivalen del 3. 
haha. E.M.D ikväll, hoppas på en bra låt. 
jaha, jag ska ta en bild på hur "Twilight-texten" ser ut, så ni får se. Mobilkameran är inte bäst, bara så att ni vet och sladden till min kamera har jag inte hittat, den är borta förevigt :( har ingen minne heller, ska skaffa nytt kort så snart som möjligt. 
Jag har skrivit en "McFly-text" btw. den blev dålig, ful, äcklig. ni får inte se. 
aha, nu ska jag skriva och lyssna på David Archuleta :) 
take care! 
xoxo mccullen.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0