ny mobil?

ja, rubriken säger ju det mesta. 
kanske får en ny mobil imorgon med tanke på att jag använder min mors mobil nu. 
det blir nog denna, öhm eftersom bilden inte går att ladda upp atm, kan ni ju söka på google. nokia 5800 expressmusic. vet dock inte om jag ska ha en blå eller röd. det får  vi se imorgon. 
jag är trött ... ska sammanfatta dagen snabbt nu :) Samantha Who på tv ;) 
skola. fysik första timmen. lamt, höll på att somna. bokstavligen! 
SO. fick tillbaka arbetet om VNkriget. jag fick MVG :))) hihi first time! 
matte. diagnos. svarade nästan på allt. näst sista uppgiften, blä! hade för lite tid -.-' 
anyway. fiol efter det. åkte moppe dit. orkade inte cykla typ. haha. latmask, men jag var så trött hehe. 
btw BECCAS födelsedag idag!!!! gratulerar min flabbis :) <3 
hihi. jaja, imorgon ska jag upp tidigt och köra brorsan till det s.k "Schack 4:an." urh. 

ha det! 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0