nytt inlägg.

hejhejochåterhejutanmellanrum. lol. 
nej, men HEJ! :) 
idag har jag minsann "scrapblogat." hihi, nu blev ni tjuriga va? ;) 
nej, men det är bara tidsfördriv. den blev dålig. 
jag har inte gjort något alls idag, typ. förutom "scrapblogat" då. 
tänkte skriva twilight, new moon, eclipse och breaking dawn och sätta upp det på väggen. får se om jag har plats. haha och självklart ska jag skriva mcfly också! :) få se hur det blir. 
ni vill inte se hur min vägg ser ut. jag lovar er. den är fullproppat med twilight grejs. för LITE mcfly saker :( skäms madda! men det är så att jag får skuldkänslor :o jag vet! dålig mcflyfan. men jag ska fixa så att det blir MER. höhö.
på tal om inget har jag fått hem en brosch (JAG STAVADE RÄTT!!!! haha, ingen bryr sig.) för att jag är med i kampen mot mobbning. "HEJ" står det på den, den är röd btw. fin. ska jag ha på mig i skolan, dvs. om jag kommer ihåg. jag har så dåligt minne, vi får se. 
det snöade idag! :D i halmstad(!!!) fast inte mycket, tyvärr. jag som älskar snö. 
um ja. ingeting mer nej. 
jo btw! här är länken till min misslyckade "scrapblog" 
http://www.scrapblog.com/viewer/vw_full.aspx?sbid=1478392

xoxo mccullen.

eftersom jag inte har något bättre för mig, får ni en dagens lista :) 
dagens lista;
Dagens humör: finemang!
Dagens väder: snösnösnö!!! :D 
Dagens frisyr: uppsatt i hästsvaaans xd
Dagens klädsel: mysiga pyjamas? xD haha. 
Dagens smycken: inget. 
Dagens planer: ingenting! 
Dagens materiella vill ha: en egen edward cullen ((: 
Dagens längtan: inget alls :o 
Dagens fundering: varför jag är så klantig. 
Dagens beroende: musiken. 
Dagens tråkigaste: inget speciellt. 
Dagens tidning: J-14 just for teens.  
Dagens låt: Supermassive black hole - Muse. 
Dagens tv-serie: ingen än.
Dagens naglar: olika färger.  
Dagens hemsida: http://www.scrapblog.com 
Dagens mat: mackor.  
Dagens borde: sova mindre. 
Dagens roligaste: ingenting. 
Dagens personer: snälla lillebror Kevin :)) 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0