r-r-robertpattinson! :*

hej, idag är jag glad! 
har läst ut "new moon" nu. igår faktiskt. 
jag älskar böckerna :O ska läsa "eclipse" snart. 
btw så har jag hittat en massa bilder på robert pattinson (a) (stalker typ) 
eller inte. 
vi var på bio med vallåsskolans nior idag då. "C-D" bussen åkte först och vår "A-B" bussen kom inte förrän 45min senare -.- och det var ju inte solsken dirket! uh. 
imorgon är det svenska nationella. nervös, stressad. 
men jag är fortfarande glad. inget får mig på dåligare humör! 
jag har flyttat lite bilder på väggarna i rummet. mer "twilight" bilder nu. köpte en tysk tidning, "popcorn" hette den nog, 34:- och så har jag beställt "top of the pops" hihi. och väntar på "J 14, Just for teens" tidningen. den är ute snart hoppas jag. mer robert pattinson höhööhöh. 

hejdå! 


bjussar på en robert pattinson bild. jag älskar hans leende btw.

Kommentarer
Postat av: RebeccaL

Hur gick det på det nationella? Såg ni också ''flyga drake''? :P

2009-02-03 @ 17:20:26
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: madda.

jo du sådär faktiskt sj?

a vi såg den :D

2009-02-03 @ 21:56:53
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0