Sammandragningen.

Hugh Jackman :)) hah sjukt roligt! 
 
var det någon mer än bara jag som såg på sammandragningen på Oscargalan? :) 
det var faktiskt bra, men hade gärnat velat se lite mer Robert ;) höhö. 

skola idag. 
det var väl helt okej. förmiddagarna är ALLTID sega på onsdagar ._. 
svenska, engelska, kemi. (kemi är i och för sig kul) 
jätteroligt. sega lektioner. 
anyway. tandläkaren idag... igen. tredje gången i år. 
lagade ett hål. fick bedövning. märkte inte ens att hon gav mig det. haha. otroligt. men det gjorde ont när hon borrade :( eller det kändes åtminstone. 
käkade inget förutom 2 mackor till frukost. men nu har jag käkat! :D mums. 
jaha. ska väl spela lite piano ((: man är ju inte bäst, men man kan ju lite. (jag tar inte lektioner i det. min syster lärde mig och jag kan läsa noter p.g.a att jag spelar fiol :D.. för er som undrar.) 
vi dansade i eftermiddags :D Thriller!!! det drar ihop sig. kan nästan hela dansen utantill nu :)) jag ska stå längst fram med 4 st till när vi ska uppträda ;___; 
idag är jag glad :) en aning :D höhö. och jag mår bra förutom att jag har ont i mitt finger. 
aop, jag bjussar på en finfin bild idag :D för att jag är snäller jag. 

 
McFly, incomprehensible snygga! :* 

ha det! 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0