spanskaprovet.

hej! :D 
ska få till en liten kort sammanfattning om dagen nu. 
vaknade väl runt sjutiden av att mamma väckte mig. 
gick upp med knappt öppna ögon. fattar inte varför jag är så trött. 
fixade mig och sånt. gick till skolan i spöregn -.- jag vill ha mer snö. 
fast regn är rätt mysigt ändå. 
började skoldagen med biologi. vi snackade om ögat. jag höll på att somna. inte av tråkhet. det var faktiskt kul, jag gillar biologi. men jag var så trött! 
matte. vi har diagnos imorgon. ganska tufft va ;) haha. nej, ush. 
lunch. inget vidare, jag gick hem :)) 
spanska. vi spelade upp pjäsen. det gick skit, eftersom jag och P. var först ut. vi satt med ryggen emot och han hörde inget. han bedömde det så ändå. vi fick köra det två gånger. gick bättre andra gången. 
svenska. tråkigtråkigtråkig lektion! oh. jobbigt. vi har prov next week. litteratur. jag hatar litteratur. blä. jaja, men Pers prov brukar vara lätta. 

Robert Pattinson är i Tokyo, för er som inte visste det :) 
McFly är hemma från Japan :) 
fast det var ett tag sen, jag vet. ville ändå säga det. 

ha det vänner! 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0