klipp, klipp.

hhheeej! (: 
håret blev klippt idag ;) 
luggen vart jag inte så värst nöjd med annars blev det fint! 
sen har jag inte gjort så mycket idag. träffade pappa och läst lite twilight ;) (om jag kunde drömma) 
är lite mer inne i boken nu och jag ska läsa mer ((: 
igår va jag på stan med mamma & liam lite granna. 
hittade en tunika typ för 30:-! jag älskar rea ;) 
och nu sitter jag och ser på lite kläder på nätet. 
blondinbella åkte ut igår ur let's dance, yes! (a) 
och så gick team erik vidare till final i körslaget, yes! :D 
woho. fin dag. 
för er som undrar hur det går med min "ändra kost grej" så kan jag faktiskt berätta att jag har gått ner ca. 2 kg (:  fast jag äter väl lite mindre sött undantag idag.. första veckan var typ grönsaker och sånt men nu äter jag ganska vanligt :d höhö. hoppar runt då&då, spelar lite wii. 
gymnasievalen är fortfarande inte valda. det lutar lite åt davinci fortfarande, men jag vet inte. 
vi ska lära oss dansa snart ;) höhö, känns som om att jag är den enda som ser fram emot det. 
men ja. nu är jag ganska trött. 
xxxxxx punkt 

 
uh. ja. bjuder på bilden!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0