Att vara tillbaka.

Oj, här är man lite smått tjurig. Jag har mina anledningar.

Äh, jag slänger in ett inlägg i alla fall!

Vietnamveckorna var fina.
Vi var på stranden och jag brände min rygg. Rejält. Ouch!
Jag låg stilla nästan en hel dag. Så ont gjorde det.
Sov för det mesta, orkade inte åka och prova min klänning mor köpte.
Den är s-s-s-s-s-n-y-g-g-! Eller fin i alla fall.
Syster och Kajsa köpte också en varsinn, till balen.
Billigt, jämfört med här i Sverige där en kan kosta flera tusen.

Bröllopet vi var på var toppen. Bruden hade fina klänningar, dock ingen riktig bröllopsklänning.
Men brudparet var fina!
Knäppte fina bilder. Eller syster knäppte de flesta. Looking good.

Men jag har saknat mina vänner! Allihopa. Speciellt Flabb.
[Vi SKA ses snart!]

Sverige känns så tomt och tråkigt.
Det går väl över snart, det brukar vara så här efter Vietnam.
Saknar allt och alla där ifrån.

När vädret blir bättre slänger väl vi ihop någon grillning.

Det kan väl komma upp några enstaka bilder ifrån Vietnam.
Någon gång. Jag lovar inget.

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Tack så jättemycket för svaret :-) Är allt bra med dig? Ska vi lägga till varandra på bloglovin?

2009-07-24 @ 16:13:57
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0