Konstverk.


Jag måste dela med mig right?
Ett av mina 'mästerverk' som jag skapade på cirkus två minuter. Haha.
Färgglatt hjärta! Jag måste hålla mig på topp. Vill icke nå botten.


Men visst är den vacker? Hoho.

Vet ni vad? Jag blir väldigt, väldigt glad av att tänka på andra saker.
Saker som inte påminner mig om honom.
Haha, ok, inte så konstigt.
Som t ex. Flabbis. Hoho.
Eller på att vi
kanske ska till VN snart igen.
På att november snart är här. (Tiden flyger ju förbi en.)
Vad händer i november? Jo, duh! New Moon. <3
Längtar ja!
Sommaren är väl över snart.
Jani. Sommaren 2009 var väl både bra
och dålig.
Mest bra. Bara en sak gör den dålig.
Men det skiter vi! Här lever vi livet som bara den!!!
Life's too short för såna saker. Pojkar kommer och går.
That's life! Men nu lever vi istället.
Tänk inte mycket på det som har varit.
Tänk inte på det som kommer att vara.
Tänk på det som händer. Lev i nuet.
Vem vet när jag lever min sista dag?
Så här lever jag för fullt hörni!


Ha en bra kväll.
Hoppas att ni har haft en fin dag.


Kommentarer
Postat av: B E A <3

Bra blogg du har :)

2009-07-30 @ 00:32:02
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca L

Hihi, vilket konstverk! <3

2009-07-30 @ 12:09:40
Postat av: Madalena.

sv Larsson: Visst, eller hur! Hoho.

2009-07-30 @ 14:08:13
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0