Ajajaj.

Hej two new bruises på benen!
Stackars mor, ont i armen, benet och handen.
Om jag hade sett mig för hade inte detta hänt. Förlåt.

Jag skulle gärna ha gått på School's out, dock mår jag väldigt illa.
Normalt för att vara jag.
Niels frågade. Och tyvärr, så varken kan eller får jag.
Attans!
Jag hoppas att det är sol imorgon, för jag ska på grillning!
Nästan hela "gänget" kommer dit. Vi ska avsluta nian med en grillning vid Simlången.
Förhoppningsvis släpper mor iväg mig med mopeden.
För jag har skaffat marschmellows* ju.
Och om regnet faller, flyttar vi allt till på söndag instead.

Ikväll gör jag inget. Deppar. Försöker att inse att jag har slutat nian.

Kommentarer
Postat av: Anonym

KIKAR IN=)

2009-06-12 @ 21:00:57
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0