HALLÅ! DET ÄR FINT VÄDER.


Woho. Så där såg jag ut i torsdags med mina högklackade skor.
Som för övrigt är väldigt svåra att gå i utomhus!

Men jag gillar den klänningen, den är fin.

Ja, regnet ska ha dragit förbi Halmstad nu!
Så himlen är blå och ganska klar.
Lite sol har vi till och med fått.
Det blåser dock ganska kraftigt.

Men det ser i alla fall ljust ut för grillningen!
Och jag är klar med min "New Moon" text, som blev helt fail!
Ni kan få se ändå.
Eftersom jag gjorde "New" i början av året och "Moon" nyligen, så är de olika stora.
Så det behöver inte ni påpeka, eheh.

Men det får funka.
NEXT UP: Eclipse.

Ja, nu ska jag msna med någon, sedan äta. Jag är hungrig.

Kommentarer
Postat av: My J

gulligt :)

2009-06-14 @ 01:25:07
URL: http://mitsukononame.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fin klänning! :D

2009-06-16 @ 16:03:36
URL: http://skoglundd.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0