Ingen-vettig-rubrik.

Jag har noter till Fairytale - Alexander Rybak!
Woho. Snäll tjej från UK skickade till mig.
Riktigt schyst av henne.
Nu ska jag försöka lära mig att spela lite av den innan fiolen skickas till Malmö.

Sverige leder med 4-0 mot Malta atm!
Good aay?

Haop. Nu ska jag måla mina tånaglar, HAHA!
Vad tjejig jag låter...


Ha det!






Update: Min idrottslärare spelade på min fiol idag.
Jag måste säga att det lät bättre än vad det gör när andra provar den.
Han fick fram en riktig melodi som finns på riktigt, direkt typ.
Haha, jag flabbade som attan!
Han kan vara en riktigt go person ibland.
Jag kommer att sakna alla mina lärare.
Målade aldrig mina tånaglar. Jag orkade inte.
Får ta det imorgon.
Jag har ont i halsen, jag hostar. "Yey", dagen innan skolavslutningen.
Isn't this just gr8? Pff! Skit samma.


Kommentarer
Postat av: DesignByMilly♥

Hejsan!

Kikar förbi...



//Milly ღ

2009-06-10 @ 22:22:26
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0