Junimånad.

Det är redan juni! 6:e månaden.
AH.
Det är exakt en vecka kvar till skolavslutningen nu, om man inte räknar med idag.

Min far är hemma från VN.

Igår gjorde jag bort mig 3 gånger inför cirkus 50 personer om inte fler.
Fioluppspelningen ni vet. Jag skrattar åt det själv, så det var inte så farligt.

Jag tog 3,5 timme extra nere i slöjden sammanlagt för att få klart min stol.
Den är klar! Imorgon ska jag lämna in sista arbetet ungefär! WOHO.
Gott. Sen ska jag se om jag kan få hem stolen.
Fick hjälp av H och T. Snällt.

Annars mår jag bra. Mår en aning illa idag, tyvärr.
Ska väl gå och göra något vettigt!

Ha det!
Btw, har ni sett New Moon trailern?!
O-M-G-! Längtar till den 20 november.

Kommentarer
Postat av: felicia

Sv: Haha tack :)

2009-06-03 @ 20:12:13
URL: http://likeacinderellastory.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0