På balkongen.

Shasha!
Sitter ute och njuter av sommarvädret.
Pollen är dock ett problem, ögonen kliar som attan nu!
Ush, fy för det.
Jag har inte gjort något speciellt idag.
(Vår granne röker nu, bläää!)
Jag har eh, ätit, läst lite, passat Liam tills han började gråta, suttit vid datorn lite granna och lyssnat på musik!
En ganska händelselös dag faktiskt.
Bara två veckor tills vi åker. Jag har ingen aning vad jag ska ha på mig på bröllopet.
Jag får väl dra fram något senare.

Ehm, förutom att det blåser lite, så är vädret härligt.
Varmt och soligt, men som sagt, POLLEN :(
 
Det sitter en spindel innanför min och systers balkong dörr. Ajaj.
Jag vet inte hur jag ska döda den nu, fy. Den är ruskigt äcklig, dock inte så stor.

Men, jag får väl surfa vidare.
Peeeeace!


Kommentarer
Postat av: Josefina

jag hatar spindlar

2009-06-25 @ 00:18:55
URL: http://josefinastee.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0