Take it down.

Hm, jag har inget att skriva om.
Varken om min dag eller något annat.
Men ett tråkigt inlägg dyker ju upp då och då.

Själv har man mått illa i stort sett hela dagen.
Läst lite "Breaking Dawn" på svenska med.
Har kommit in på Bellas andra del.
Jag gillade Jacob, hans del. Den var bra.
Har dock lagt ifrån mig boken och tryckt i mig lite onyttigheter.

Just nu är jag väl lite desperat efter ny musik.
Nya band, ny artist och så. Försöker lyssna på Melodic Fluke.
Hur hittade jag det bandet? Eh, jo.
För ett tag sen fick jag och min 'kompis' reda på att vår lärare spelade i ett band.
Så jag tänkte väl, så dåliga kan de väl inte vara?
Dåliga var de ju inte men. Äh. Kanske kan lyssna då och då.
De är ju inte så där "woho-min-stil" band, men det funkar.

Nej så jag ska väl ta och fortsätta min jakt!
Shasha! 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0