Tja!

Vad menas med den röda linjen på statistiken?
Jag har aldrig riktigt fattat det. Hm. Någon som har svar?


Lite musik på och en bra bok i händerna kan ju aldrig vara fel!
Nej hörni. Idag har jag faktiskt suttit och läst många sidor.
"Så länge vi båda andas" eller "Breaking dawn", som låter mycket bättre.
Hoho. Jag läser ju för det mesta bara under loven, så jag passar på just nu.

Jag har fastnat lite för Dead by April - A promise.
Även om jag inte brukar lyssnar på sånt här, så har låten fångat mig på något sätt.
Ja. It's good, eheh.

Så där har ni min dag. Bok och musik! Pretty nice eh?
Sí.

Käkade nyligen. Sallad + våfflor! Mhm, mums. Inte samtidigt förstås!
Dock så åt jag inte systers kladdkaka, eftersom jag inte är så förtjust i det.
I wonder why, haha. Nej, men man kan inte gilla allt.

Hoppas att ni har haft en fin dag!

Kommentarer
Postat av: malinhee - fotobloggen

http://johannaprasad.blogg.se/2009/june/veckansblogg-finalisterna.html#comment



rösta på mig i veckans blogg:)?

jag är nummer 4!



kram!<3

2009-06-16 @ 19:32:31
URL: http://malinhee.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0