You want a reason to keep believin'.

David Archuleta - Desperate.

Jag är täppt i näsan, har svårt att andas.
Det bara rinner, jag hatar pollen. Sommaren är värst för mig.
Ögonen kliar. Och jag får inte kliar tillbaka.
Min hals gör ont, för att jag har överansträngt mig.
Jag gillar inte hinderbanor, jag gillar inte att förlora.
Jag hostade efter skolan i x antal minuter.
Det var något i halsen som irriterade mig. Jag hade druckit vatten.
Blodsmak i halsen som gick upp till munnen. Fy!
Överansträngning suger, big times!
Men vad gör man inte för sina vänner, när de inte ställer upp i tävlingen.
Jag spelade fotboll, blev knuffad av en tjej.
Hoho, inte slipper man undan mig när man har knuffat mig!
Jag sprang ifatt henne och puttade lite lätt tillbaka. Haha.
Jag blev sur, okej? Utmattad.
Är en aning sur fortfarande. Pga. vissa saker, vissa personer.

Men i alla fall.
Björn träffade min mor idag, fastän att hon hade vaknat upp på fel sida.
Det gick bra, det gick snabbt. Lilla Liam skulle sova och Björn skulle hem.
Men nu har de träffat varandra.
Känns väl ganska bra, hon tycker att han verkar vara en fin kille, vilket han också är!

Nu ska väl jag ta och snyta mig. It's killing me!

Kommentarer
Postat av: linn

sv: skönt, samma här:D

2009-06-09 @ 19:01:25
URL: http://labelsorloove.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0