flabbis idag.

kom hem för typ över en timme sen. 
riktigt trevlig dag! :) 
började med kemi. 
hade haft panik hela morgonen för att jag inte kunde så mycket. 
men jag satt över en kvart och gjorde provet. slutade med att jag inte svarade på två st 3-4 poängs frågor. ah vad besviken jag blir på mig själv... 
sen vet jag att jag har x antal fel med. fy. 
matte sen. började på ett nytt kapitel. gick väl bra... 
ni som är intresserade så gick förra veckans matteprov skit, för att vara mig. jag vill inte sänka mig mera. dåligt, dåligt, dåligt. suck. 
Love Story på boogie nu :D sjunger med ;D 
dans efter matten. tryckare/foxtrot(?) nu vad man vill kalla det. hum. intressant. sen lite blandat med bugg. kul, antar jag. 
lunch. pannkakor för min del, även om de inte smakade så bra. spenderade sedan resten av rasten i soffan. det var väl trevligt. 
svenska. fortsatte med svenska nationella muntliga. gick hyfsat bra. jag pratade på och hjälpte några lite då och då. sen fortsatte jag och hanna att skriva vår lilla "vår saga." vi blev klara och slutade sedan. 
hem. 
alldeles strax ska jag träffa min Flabbis :d hihi. kul. jag längtar. <3 
idag är det en vecka sen vi åkte till Hemsedal. tiden går för snabbt :( 
det känns helt sjukt. 
japp. det var min dag i stort sett och sånt. 
har inget att tillägga mera. haha. 


Kommentarer
Postat av: flabs'

Trevligt trevligt:D behöver uppdaterad info snart igen juh:D<33

2009-03-24 @ 20:04:36
Postat av: Madda! :D

japp :D vi ses snart igen? :)<3

2009-03-24 @ 21:14:32
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0