"Idag är det en vecka sedan."

jo hej (: 
idag är det en vecka sen man var i Hemsedal och åkte skidor. otroligt, för en vecka sen stod jag på ett par skidor. just den här tiden... jag saknar Norge en aning känner jag. 
anyway. 
vi hade fysik första timmen. uh. gick igenom lite om vad som kommer på provet osv. 
SO, gick till datasalen och fick lyssna om växthuseffekten. 
fick en kommentar därefter. "Orkar att man ska ha 'miljövänliga' kläder? Det räcker redan med KRAV odlade grönsaker? Jag bryr mig inte om det. Det var bara ointressant." Ja, något sånt var det i alla fall. Jag blev sur! riktigt sur. Jag menar, det är väl bra att någon kommer på sånt?! Det är väl bra att någon bryr sig? Själv tyckte jag att det var jätteintressant, visst alla har inte samma intresse. och? det är bra att få veta lite ändå? så irriterande. 
Matte. tre stycken hade muntliga nationella, så vi fick sitta vart vi ville. satt i uppehållsrummet. niklas satt och snackade med mig. väldigt snällt av honom. han ska byta skola. jag blir så ledsen. det är verkligen tråkigt. 
jag slutade sen hihi. cooling. (Hannas ord.) skönt med helg! konsert sen bara. 
ikväll blir det lite Let's Dance :D typiskt fredagskväll för mig japp. 
men för övrigt är jag glad. jag har en sån härlig känsla i magen. 
vårväder! solsken. så gött. ska nog ta cykeln istället för moppen idag! 
ni får ha det. 
bloggar förhoppningsvis senare! 
b <3 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0