ingen bra idé.

Nepp. Det var ingen bra idé att jag skulle skissa fram en klänning. 
Jag har aldrig varit bra på att rita. Haha. Jag ska nog visa en bild istället. 
Sitter och diggar till Måns. Gamla skivan nu. Länge sen. 
Den påminer mig om sommaren 2007. Då jag var och såg honom på Stora Torg. 3/6-07 var det. En söndag var det nog. Jag var så glad. Jag sa att jag aldrig skulle tvätta min tröja efter kramen jag fick. Haha. Helt otroligt. 
Underbart väder var det med! 

Det får mig att längta till sommaren nu. Vädret är så fint nu med. Våren är nog här. Dvs om snön inte ska falla mer. Det räcker, vi måste spara lite till november/december med! 

Ah. Nu ska jag göra något annat. Kanske bloggar lite sen. Bara kanske! 



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0