måndag 090323.

God eftermiddag vänner! :) 
Hur är det med er idag? Fint hoppas jag. 
Själv mår jag toppen! höhö. Jag är frisk i alla fall. 
Annars har dagen varit fin. Solsken igen. 
Jag hade längtat efter en musiklektion i två veckor nu. 
Gissa vad som händer? Jo, ingen musik idag nej! Jessica var sjuk. Typiskt henne. Det är allt jag säger. Blö. 
På idrotten fick jag reda på att jag och P ska få kunna ha en egen lektion trots allt. Trodde att jag skulle sänka mig. Nej, vi får en chans till och det är bäst för P att hon inte sumpar chansen! Och att jag inte heller sumpar den! Men aldrig att jag skulle göra det. Inte nu när jag är så nära på att höja mig till ett VG! 
Det känns skönt i alla fall. Bra. 
Imorgon... Är det tisdag. Idrott första timmen. Jag hoppas på något kul. 
Svenska. Grammatik. Japp. Spanska. Ingen aning vad tråkiga Christer ska hitta på. Man får hoppas på att han är på bra humör i alla fall! Lunch. Det ska tydligen bli "Pias Ryska Fiskgratäng." Som vanligt. Vilken tur att jag äter hemma på tisdagar. Höhö. Sen har vi slöjd. Yes! Love it. 
Orkester på kvällen. Suck. Trött. 
Jag måste läsa fysik kom jag helt plötsligt på! Tss... 
Förlåt för ett långt inlägg! 
Kan tyvärr inte bjussa på en bild atm, sry. 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0