Måns Z @ K-Rauta!

Japp. Det blev av i alla fall.
Visste inte riktigt när Måns skulle vara där, men familjen tog bussen till Flygarstaden. Vi letade efter hans skiva, men hittade inte.
Jag och Kevin gick bort till K-Rauta. Satte oss vid scenen, längst fram. Klockan var cirkus halv tolv. Där satt x antal tjejer. Vi satt där ett tag och de spelade några schlagerlåtar + några andra. Efter sisådär en timme eller så kliver "Grabbarna" upp på scenen och drar några låtar.
Paus. Vi får reda på att inte förräns klockan två skulle Måns komma. Suck.
Klockan närmade sig två och vi stod upp. Fler hade kommit. Småungar typ.
Bakom mig står typ megakorta små fjortisar. Fy. De såg inget. Höhö. Förlåt, men jag var tvungen att knuffa lite på dem. De försökte ta min plats. Tss... Det kunde de bara drömma om!
Måns klev upp på scenen och ja, en massa skrik.
Han drog 5 låtar. Cara Mia, Brother Oh Brother, Impossible, One Minute More och Hope And Glory, of course. Vi sjöng med och han såg på mig. In i ögonen! Haha. Och jag fortsatte att sjunga, högt och falskt. MEN han log mot mig ändå.
Jo, sen vart det dags för skivsignering. Stod där ett tag, men inte lika länge som några andra. Höhö. Han skrev på Kevins lapp, sen vart det min tur. Han skrev på skivan och sen fick han skriva på min väska. SMILE. Jag fick en kram och vi sade adjö. Kind of.
Vi var där i cirkus 4,5 timmar. Det var det värt!
Sen stack familjen och käkade + handlade.
Min dag det!

Bild på Måns @ K-Rauta 28/3.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Måns är bra :D!

2009-04-05 @ 14:09:14
URL: http://mrspoynter.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0