motiverad.

Japp! nu gäller det att få upp min kondition b4 it's 2 l8. 
tränat WiiFit i en timme och en minut. känns helt underbart. 
jag har gått ner i vikt. det känns fint faktiskt. jag blev chockad! 
men det är konditionen jag vill ha upp, så jag antar att man rasar lite i vikt. 
det känns skönt. jag har träningsvärk i armarna sen igår. körde lite boxning. sträckte på musklerna. ush. men det visar resultat! toppen! 

Idag är det söndag. Vilket betyder massor med program som kommer på TV. 
Supernatural bland annat! Jag ska se. Ska ni? Länge sen jag såg det. Missde förra vecka, p.g.a hemkomsten från Hemsedal. Jag saknar Norge. Det var så härligt där. Solsken varje dag. 
Imorgon är det måndag. Vilket betyder skola. Jag vet inte hur ni känner, men jag känner mig redo igen. Skolan är faktiskt inte så farlig, kanske lite stressigt med prov och sånt. Men om man tänker efter så är det faktiskt intressant. Jag tycker så i alla fall. 
Känns som att jag borde läsa lite fysik nu. Jo, det borde jag. Lite i alla fall. 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0