tillbaka efter hemsedal!

tjohej allihopa! :D 
jag är rackarns glad hihi. 
kom hem i söndags, klockan elva. alltså 23.00.
hmh. mysig helg. 
ramlade sisådär 20-30 gånger. inte 100 i alla fall. 
på vägen dit höll vi på att krocka med en älg (Y) 
(fredagen den trettonde.) lol. 
jag har fått två blåmärken :D haha goodie. 
körde några röda backar ;) "gick" ner för några branta ställen. höhö, fegis. 
åkte för det mesta med hanna bara. 
hon var snäll som väntade på mig :) 
jaha. trevligt var det i alla fall! :d 
skola igen, ingen som var pigg. bara jag. 
haha. 

hade nationella prov i engelska del B. 
det gick skitskitskit!!!!!! :( 
jag är rädd. vill inte ha IG nu. 
(nej det gick faktiskt skit!) 
årrh! 
vi slutade tidigt, efter nationella :) 
jag var kvar lite med hanna & co. 
i veckan ska jag träffa Becca :d 
på torsdag har jag kemiprov. 
och det är "dansvecka" nu. 
så det blir dans dans dans. 

lite kortfattat :d 
ha det! 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0