trippelsuck!

Kom hem från skolan för sisådär 35 min sen. 
Ush. En riktigt lam dag. 
Började med fysikprov. Gick hyfsat antar jag. 
SO. Satt och läste på till provet nästa vecka. 
Matte. Muntliga nationella. Det gick skit helt enkelt. Jag menar det. 
Fy! Men nu är det avklarat. Suck (1). 
Ska till fiolen senare. Suck (2).Jag orkar inte. 
Men det är helg. Jag ska inte klaga mer! 
Gött. Känner att jag behöver sova ut nu. 
I skolan har dem ett bildspel. Hemsedalbilder. 
Hemskt. Hemskt. Hemska bilder på mig. Suck (3). 
Bilddagboken har skaffat rosa tema. Höhö. Ser... öhm annorlunda ut. 
Anyway, idag "firar" jag och Björn två veckor. Nej, vi firar inte det. Haha. 
Jag är trött. Så är det. Nu ska jag hitta något att äta. 
P.s. Tack för alla kommentarer jag får! Jag blir glad bara någon kommenterar. 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0