Favoriter.

De är så himla otroliga! 
McFly. 
Jag älskar dem! 
Spelar, sjunger, skriver så _____ bra låtar. 
Ibland har jag svårt för att förstå hur andra INTE kan älska dem. 
De är helt enkelt bäst. 
Mina favoriter. 
McFly. 
"Vad lyssnar du på? McFly?" 
Det kommer alltid att kännas så _____ bra och svara "ja" på den frågan. För det är deras musik som får mig att må så bra som jag gör idag. Alltid. 
Och att få se på videos med dem. Jag skrattar tills jag får ont i magen. 
De är speciella. De är viktiga för mig. Jag mår bra av de. 
Visst är det otroligt? Att man kan må så himla bra av de 4 killarna? 
Ah, jag älskar livet just nu! 
McFly. <3 

Ta er tid och se på den här videon. 
Jag älskar den, fick ont i magen av all skratt. 
Danny Jones! <3 
 
Och denna. 
Dougie Poynter. <3 
 

Enjoy & ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: CT

Tack! Du hade en fin blogg du med! Vad gors i helgen?

2009-05-09 @ 06:15:26
URL: http://letshavecoffee.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0