Friday dadam!

Helg again...
Veckorna går snabbt, ush.
Snart är det slut, skolan alltså. Snyft.

Anyway, läste nyss i någons blogg att Alexander Rybak kommer till Skansen.
Jag vill dit, men kommer förmodligen vara bortrest den 14 juli dock.
Ah, tråkigt!

Mhm, vi kanske ska till Danmark i sommar med.
Min morbror ska ta studenten, haha.

Talang på tv nu, om någon ville se.

Dagen har varit lam, seg.
Min mor och jag åkte moppe till två olika secondhand butiker.
Fyndade två kjolar och ett linne för cirka 155 kr sammanlagt.
Hihi, kanske lägger upp någon bild, bara kanske.
Osäker på om datorn vill sammarberta med mig.

Ja, imorgon vet jag inte vad jag ska göra.
Flabbis konfirmerar sig imorgon, kanske ska dit.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du har en bra helg :D

2009-05-22 @ 23:48:10
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0