Liseberg.

Woho. Idag! Åker! Vi! 
Vet inte riktigt hur det kommer att bli. Har en vän som är väldigt ledsen. Vet inte alls hur jag ska göra. Får försöka pigga upp henne! 
Mina vänner försöker få upp mig på Uppswinget. Haha NO WAY! 
Kanonen och några andra saker går bra, men det finns gränser! 

Vaknade för lite mer än en halvtimme sedan. Min näst yngsta lillebror får gå på lågstadiet pga branden igår, fast jag är ledig 8D Muhuh. Fast det är tråkigt. Jag brukar vara i skolan, jag tycker om att gå runt där fastän det är tråkigt ibland. 
Ska fixa till håret. Platta det och kanske kanske ska jag fläta det. Haha! Vill inte ha håret i vägen. 

Innan vi åker ska jag förmodligen träffa Björn. Hihi. 
Vi hoppas på lite finare väder framåt dagen. Nu är det bara grått och trist! 

Ni får ha en underbar dag! 


Kommentarer
Postat av: Kinga

Hej där!





Gillar du Twilight? Då vill vi tipsa dig om vår blogg!



Vi har för närvarande 2 tävlingar på bloggen, där vi lottar ut 5 ex av "Så länge vi båda andas", och en reflexskärm!



4 tjejer som skriver om allt som har med Twilightsagan o göra!

Vi har de senaste nyheterna, uppdaterar ofta, och kan göra det för att vi är så många!



Kolla in bloggen, och tryck på fliken 'Tävla NU!!'



Kramar Kinga, designansvarig på
http://thetwilightsaga.se



2009-05-14 @ 15:01:56
URL: http://thetwilightsaga.se

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0