"Oh no, the 'Omo' has awoken!"

Shasha!
'Zup?!
Skolan har varit lam.
SO, N&V, Lunch, SO, Musik, Fotografering, Badhuset, Engelska.
Prov på engelskan, grammatik och ordkunskap eller något. Det gick skit, eheh.
Badhuset var tråkigt. Mina vänner övergav mig, så jag fick gå själv. Gr8! Vilka vänner man har.
Musiken kommer jag förmodligen att få MVG i. Sjöng Per Gessle med Karro för Jessica.
SOn var bara allmänt tråkig.
Vi såg klart på "Klassfesten" på N&V.
Lunch, kycklingsalladen var god. Tyckte jag i alla fall.
E, H, T och jag ringde en gammal lärare. SO läraren, Mange och bjöd honom med på vår avslutningsmiddag, förhoppningsvis kommer han. Han var bäst, haha. Han skulle se om han kunde komma. Han är ju rektor på en annan skola nu och måste därför vara med på deras avslutningsmiddag.

Jaja. Jag skötte samtalet eftersom att mina vänner helt plötsligt blev halvtstumma och kunde bara säga 'Mm', 'ja', 'okej', 'hejdå' och sånt. Öhhhhhhh.

Men ni får ha det!

Jag 2day! Hade vågigt/lockigt hår från början, men det har varit uppsatt sedan badhuset.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0