Sundaaay.

Tja, tja, tja!
Söndag, vädret verkar bli bättre.
Ingen regndroppe har fallit tror jag.
Ser bra ut, fotograferingen sker förmodligen ute 2morrow.
Yep, nu har jag testat kläderna jag ska ha och det ser bra ut! Eheh.
Ska testa och ha texten i mitten, brukar ju ha den till vänster, ser ju lite bättre ut, men för omväxlighetens skull, mitten!

Dagen har varit ehm, lam. Haha! Förvånade?
Tänkte väl det.
Mindre än tre veckor kvar av skolan nu.
Mattediagnos, SO-inlämning + debatt och hm, engelskaprov + filmrecension av Möss och Människor.
Yippi. Jag gillar inte recensioner eller inlämningar.
Prov och sånt är helt okej, men nej.
Suck...

Ja, på fredag blir det nog 'Tjejkväll' hos Erre!
Vi ska kanske baka, vet inte riktigt.
Guitar Hero + film och lite till, eheh.
Det ska bli trevlig, jag, Hanna, Tess och Erre (:

Sedan ska vi spela minigolf på onsdag.
Annars kommer veckan att vara lam.

Ha det! :D

Update: Det ser helt okej ut med texten i mitten, vet inte om jag ska ha det, men det får bli lite olika.
Växla mellan till vänster och i mitten.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0