Vart jag tvungen att öppna käften?

Konsert innan, det gick bra med kvintetten.
Spelade dock x antal fel med orksetern.
Jag sa 'Tack' till Salome när hon sa 'Lycka till.'
Ja, jag tror på sånt, haha.
Ja. Nu är det slut med orkestern.
Vissa ska ju sluta och börja i Stråkensemblen.
Min kompanjon t ex. Theo. Blä Tråkigt, jaja.
Ellen är ju kvar!
Ska nog provspela nästa år. Förhoppningsvis är jag bättre då.
Annars har dagen varit sisådär.
Saknar en massa personer.
Saknar att vara i skolan.
Ush. Nu ska jag se på TV.
Ha det!
Btw, här är en video på vår Thriller dans.
Inte så många med, men enjoy!
(Jag är medveten om att jag gjorde några småfel.)
Hanna, Jag, P. och en åtta längs fram.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0