Filmkväll och drömmar.

Trevlig måndagskväll hade jag minsann! Filmkväll hos Johanna med NV09 tjejerna.
Vi såg på 17 again med snygga Efron, heheh.

Jag har haft helt knäppa drömmar på sistone. Drömde att min bror höll på med hästar, HELT SJUKT! Thomas skulle aldrig rida, haha. Sen så drömde jag att jag var hos tandläkaren. Han stoppade BALSAM i min mun! Jag skojar inte. Wierd, yeah I know.

För övrigt har vi ju börjat gå med vintertid igen. Ställa tillbaka sommarstuff i förrådet som min gamla mentor sade.

Nä, men idag ska tydligen mina kompisar ha grillkväll. Åh, vad glad jag blev. Hm...

Anyway, gårdagen var fin. Lovet kommer att rusa förbi, så det är nog dags för mig att börja på samhällskunskapsanalysen. Försöka i alla fall. Det går uselt!

Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av:

Hahaha, vilka drömmar! Fast det kanske inte blir en fröm när jag blir tandläkare mohaha xD Kvällwn vad roooligt (aa) Fast är du inte bjuden på grillkvällen?=

2009-10-27 @ 17:17:04
Postat av: HERMELIN

Superfin blogg ! :D

Ha en bra kväll <3

2009-10-27 @ 18:53:10
URL: http://hhermelin.blogg.se/
Postat av: Josefin

Sv: Idag svarar jag på din kommentar. Det är kul.



Maaan tackar, snälla du! :)

2009-10-27 @ 22:39:28
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: dilsahkavas.blogg.se

www.dilsahkavas.blogg.se

den handlar om mitt liv, min vardag och mina vänner.

(finns inte så många bilder, men det ska

förbättras.)

kolla in den, så hoppas jag att du följer den :)

2009-10-27 @ 23:24:52
URL: http://dilsahkavas.blogg.se/
Postat av: RebeccaL ( klararde av att skriva namnet nu iaf (aa))

Vasaru saru? Men de är ett par enögda åsnorme tandpetare som smycken. Och, vaa? Klart att du vill att jag ska vara sin tandläkare mhaha

2009-10-28 @ 15:25:37

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback