Glad, 'fet' och nöjd!

Jag känner mig glad och fet, haha! Glad för att jag fick bra kritik för min styckeindelning på loggen. Fet för att jag har käkat massvis med godis och druckit cola!

Lördagen har varit good good. Jag har pluggat lite granna, spanska och jobbat igen v. 43 matteplaneringen.

På måndag blir det filmkväll med tjejerna från klassen hos Johanna.
NV09 rules!

Yeah... Kan ju berätta att mina bröder är pain in the as! Skitungar heh.

Mhm. Ska nog försöka plugga samhällskunskap. Höstislovet kommer att bestå av läxor och plugg. Ni kommer säkert ha det bättre än jag.


Det här var så länge sen. OC...

Som Blondie säger, smell you later!

Kommentarer
Postat av: R(ea)L Blondie

Har du redan fått tillbaka sv loggen? skit jag har inte börjat.. Har du skickat sms än? xD

2009-10-24 @ 22:26:07

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0