4 dagar!

Heeeeeeeeeey people!
Idag är jag på lite bättre humör.
Ska dock plugga naturkunskap och lite annat smått och 'gott'.
Fyra dagar kvar until my bday! Än så länge har jag bara önskat mig ett par nya hörlurar eftersom mina gamla håller på att gå sönder efter 10 månaders användning, rekord!

Okej, jag åt McDonalds... H3h3h3. Kan vara anledningen till mitt humör.
Jag och Catta såg en polisbil som körde typ i 60 efter en moppe som körde på bussgatan. Sedan såg vi en till polisbil, förmodligen samma, som körde över en cykel/gång bro haha! Uttråkade till max...

Anywho, plugga var det.
Toodiledooo!

Kommentarer
Postat av: RebeccaL

Graaattis i förskott! :D har du pluggat mkt med allt? :S

2009-09-27 @ 14:38:27
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: reebeecca L

sv; prov denna vecka?! vad ksa vara klart till denna veckan?

2009-09-27 @ 18:28:32
Postat av: Josefin

Sv: Ohnejis! Fenomenalt grymma filmer, mig älskar mycket! ;)

2009-09-27 @ 22:32:19
URL: http://joosseej.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0