Jag skapar en ny trend.

Först, grattis än en gång Catta!

Jag skapar en ny trend, eller ska. Mustasch på bilder. Tufft ha?
Hahahaha!

Sen måste jag berätta att jag känner mig lite sviken. Vilka vänner man kan ha.
Jag känner mig dum och ledsen :(

Anyhow. Skolan var super idag, eller idrotten var det.
Vi dansade olika sorters danser, fy vad kul! Jag brukar aldrig skratta så mycket på idrottslektioner. Vår lärare är toppen, jag gillar henne, hon är bra.

Samhällslektionen var bättre än historialektionen.

Idol på TV. Vi har ätit tårta. Catta fick frukost i sängen och presenter.
Jag har cyklat på Kevins cykel som är allt för liten och har en liten sadel som gör ont att sitta på. Cattas cykel är söner -> Madda använder Kevins cykel -> Catta använder Maddas cykel.

Ah, vad gör jag? Jag ska läsa Stolthet och fördom. Jag älskar filmen. Boken borde vara bra, eftersom filmen är det, hoho.

Men, kanske en mer 'höstig-design' dyker upp. KANSKE. Jag vet inte om jag har tid och orket.

Ja, Madda-mustasch-trend. Ska nog börja med det, h3h3h3h3h3.

Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

grattis till Catta :)

Wiie Mustasch! OCh jaa! Idrotten var skit kul. Även om ja inte fattade den amerikanska promenaden var det roligt (man krockar ju med folk xD)

Fast jag fattar inte hur vi ska göra analysen i samhälsskunskapen.. :( OCh buu för dina vänner.. omd det är är jag xD

2009-09-18 @ 21:51:59
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: Catta

Tack tack tack tack tack tack tack tack tack!!!

Tack tack tack tack tack tack tack tack tack!!!

:D:D:D:D

2009-09-18 @ 22:00:19
Postat av: RebeccaL

Sv; Usch för dem säger jag bara. Förmodligen har de tappat sin hjärna, De kom inte förmodligen inte in på gymnasiet eller kommer inte klara av det mahah, jag känner mig elak men de förtjärnar dem xD :D

2009-09-19 @ 12:57:55
Postat av: Leia

Det finns "vänner" och det finns vänner!

2009-09-19 @ 13:41:05
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Andreas Årzén

Vill du se lite snygga bilder från när Kissie var på Vakna med The Voice igår? Kolla gärna in inlägget jag gjorde, haha :P och lämna gärna en kommentar om vad du tycker om "snygga" bilderna.



Annars hoppas jag du får en trevlig lördag och hoppas hörs av igen, kram!

2009-09-19 @ 14:33:29
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-19 @ 17:28:04

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0