Usel på att uppdatera.

Ett inlägg/vecka borde jag åtminstone kunna fixa...
Vad har hänt? Not much.
Varit i skolan, varit lat. Jag är så trött efter skolan!
Jag vill ha lov. Jag vill till Vietnam!
Engelskan var inställd idag p.g.a. att läraren var sjuk.
Vi fick matkort. Jag fick ingen bild på min, jag bländade kameran, hoho.

Tisdagar är veckans segaste dag! Veckans segaste skoldag i alla fall.

NV09 är en bättre klass än vad NV1B är, tycker jag.
Sannarpsgymnasiet är ljusare än vad Kattegattgymnasiet är.
Trivs så mycket bättre på Sannarp.
Ett plus i kanten är att man träffar Flabb & Anna och går med Larsson!

Vi har kört igång med läxor och sådant nu.
Vår spanskalärare är helt borta, historialektionerna är sega osv.
Men jag överlever!

Orkestern är igång igen. Nästan bara nybörjare...
Suck, gamla låtar med. Kanske borde ha valt stråkensambeln i stället.
Men det orkar jag inte med... Klassiska, långa låtar man spelar utantill är inte riktigt min stil.

Anyway, nu vet ni att jag lever i alla fall!
So long!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Pjoooh, började bli lite orolig ifall någon galen mattelärare hade tagit ditt liv. Skönt att höra att du lever, haha ;D

2009-09-08 @ 18:39:47
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Rebecca aka Larsson xD

Håller med dig om historielektionerna. Tack och lov är den värsta dagen över. Blä för tisdagar xD

2009-09-08 @ 19:34:08
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: förlåt att jag inte har svarat. hade missat att jag inte hade svarat på din kommentar! Men med mig är det bara bra! :) hur är det med dig då? :) KRAM

2009-09-09 @ 23:05:34
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: RebeccaL

sv; neever! Haha jo det kanske dyker upp ett inlägg när jag orkar och har ngt intressant att skriva :)

2009-09-10 @ 18:27:31
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: flabb's tha shit :D

Haha "bländade kameran":D

2009-09-10 @ 23:30:44

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0